Datum: 17 mei 2017
Tijd: 19:30 - 22:00
Locatie: Resort Bad Boekelo


Om je klanten echt te begrijpen moet je eigenlijk ‘in hun huid kruipen’, maar hoe doe je dat?

Ga je mee op reis?

Een methode hiervoor is het in kaart brengen van Customer Journeys: wat is de ‘reis’ van jouw (potentiële) klanten? En wie is jouw klant eigenlijk, hoe ziet hij of zij er uit, wat zijn zijn hobby’s, interesses, voorkeuren? En waarom zou je dat moeten weten?

Zij nemen je mee op reis

Masja Esselink (MOOIMAZ) past dit principe al toe voor haar (potentiële) klanten en Niels Meijerink (Niels Meijerink Communicatie) heeft ervaring met het ontwikkelen van Customer Journeys voor zijn klanten. In een College Tour achtige setting onder leiding van Yvonne Lemmens (Lemmens Faciliteert) vertellen ze hoe jij dit als zp’er voor jouw doelgroep kan toepassen. En zo ga je dit ook diezelfde avond in de praktijk brengen.

Aanmelden

(Ben je lid van ONE, log dan eerst in - rechts op deze pagina, of mobiel onderaan deze pagina).

Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.

Locatie

Resort Bad Boekelo
Oude Deldenerweg 203
Enschede


Andere deelnemers:

  • Karlijn Kieneker
  • Simone Tiehatten
  • Andrea Diepeveen-Loot
  • Karlijn Kieneker
  • Dieneke Scholten
  • Marina Kampschuur
  • Marjet van Breederoode
  • Milo Groot Obbink
  • Micha van de water