Hallo lezer, Je bent online. Zeker. Maar doe je dat alleen om dat het erbij hoort? Of weet je ook hoe je die online kanalen inzet om nieuwe potentiële klanten te vinden en die om te zetten tot werkelijke klant? Een Facebookpagina of website hebben is één ding maar zorg jij ook dat een nieuwe lead online begeleidt tot nieuwe klant?
Van onbekend naar bemind
Natalie Vijlbrief van Digitalie (www.digitalie.eu) geeft tips, adviezen en inzichten over hoe jij jouw volgende klant meeneemt door verschillende online kanalen zodat hij/zij genoeg over jou, jouw bedrijf en jouw diensten/producten leert om ook echt een klant te worden. Met Natalie’s tips gaat jouw klant op online klantreis en komt uit bij jou!
Wil je meer uit je online inspanningen halen meld je dan nu aan voor 13 februari! Let op: de locatie is vanaf nu het nieuwe U-park hotel op de UT Campus (check de route en locatie op de site).
O ja, vind je het leuk een collega-ondernemer mee te nemen? Doen! Vinden we leuk! (wel graag even aanmelden)
|