April 2017

Bekijk deze email in je browser

UITNODIGING

17  mei

Begrijp jij jouw klant wel?

 

Hallo lezer,

Om je klanten echt te begrijpen moet je eigenlijk ‘in hun huid kruipen’, maar hoe doe je dat?

Ga je mee op reis? 

Een methode hiervoor is het in kaart brengen van Customer Journeys: wat is de ‘reis’ van jouw (potentiële) klanten? En wie is jouw klant eigenlijk, hoe ziet hij of zij er uit, wat zijn zijn hobby’s, interesses, voorkeuren? En waarom zou je dat moeten weten?

Zij nemen je mee op reis

Masja Esselink (MOOIMAZ) brengt aan de hand van profielen voor haar klanten in beeld hoe de doelgroep er uitziet en Niels Meijerink (Niels Meijerink Communicatie) heeft ervaring met het ontwikkelen van Customer Journeys voor zijn klanten. Onder leiding van Yvonne Lemmens (Lemmens Faciliteert) vertellen ze hoe jij dit als zp’er voor jouw doelgroep kan toepassen. En zo ga je dit ook diezelfde avond in de praktijk brengen.

Let op: andere locatie!

Deze avond vindt plaats op woensdag 17 mei bij Resort Bad Boekelo, Oude Deldenerweg 203, Enschede

Praktische informatie

Tijd

Start: 19.30 uur. Inloop: 19.15 uur.   Eindtijd programma: + 21.00 uur. Daarna napraten met drankje.

Kosten

Leden: gratis ( incl. koffie & thee, drankjes voor eigen rekening)
Niet-leden€ 10 p/k, na 2x: €25 p/k of lid worden à € 85 p/j) 

Waar?

Resort Bad Boekelo, Oude Deldenerweg 203 Enschede (zie kaart voor de route)

AANMELDEN

PS Kun je niet? Noteer dan alvast de volgende bijeenkomst: 15 juni
Meer info of nalezen: www.one-twente.nl/nieuws

Facebook

LinkedIn

Website

Copyright © 2017 Stichting ONE Twente, All rights reserved.
Je ontvangt deze mailing omdat je lid bent van of geïnteresseerd bent in ONE Twente.

Our mailing address is:

Stichting ONE Twente

p/a Valkenhof 4

Borne, 7622 BR

Netherlands

Add us to your address book

Wilt u geen mailingen meer van ons ontvangen, dan kunt u zich hier afmelden.
U kunt hier uw gegevens wijzigen.

Email Marketing Powered by MailChimp