Hallo lezer,
Misschien denk je dat je je brein volledig onder controle hebt, maar er gebeurt veel meer in je bovenkamer dan je kunt bedenken. Je doet veel bewust, maar nog veel meer onbewust. Als je je dát bewust bent, dan kun je je brein leren beïnvloeden. En ook dat van de ander. Van je klant bijvoorbeeld.
Onderneem bewust: gebruik je hersens (en die van je klant)
In twee praktische workshops vertellen Michel en Petra je hoe je je eigen brein én dat van je klant inzet om tot nog betere resultaten te komen. En dan bedoelen we natuurlijk niet alleen op gebied van verkoop, maar ook wat betreft samenwerking, doelen halen en in een goede stemming komen. Michel Leussink vertelt je meer over het interactiemodel. Hij legt je precies uit hoe je met jezelf én met anderen communiceert. Hij laat je horen wat geluiden met je stemming doen en hij laat je voelen welke effecten een andere fysiologie heeft. Op jou, maar ook op de ander. Hij sluit af met wat positieve stemmingmakerij, die je in kunt zetten om je doel te behalen. Petra Noordhuis neemt je mee in de wereld van de neuromarketing. Welke slimme trucjes kun je toepassen om het brein van je klant te beïnvloeden? Hoe zorg je ervoor dat hij op de koopknop drukt voordat hij het zelf in de gaten heeft? En hoe pas jij dit zelf toe in je online marketing en in het contact met je klanten?
Meld je aan voor 30 oktober en je weet het.
O ja, vind je het leuk een collega-ondernemer mee te nemen? Doen! Vinden we leuk! (wel graag even aanmelden)
|